Az Online Iránytű sütiket (cookie-kat) használ a legjobb felhasználói élmény érdekében. Ha szeretnéd használni a szolgáltatásainkat, javasoljuk, hogy egyezz bele a cookie-k használatba.
Tudj meg többet a sütikről, olvasd az Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Egy tökéletesen felépített vállalati Facebook profil mellett is lehet frissítésre váró weboldalunk. A tudatosan időzített profin megírt posztok egyre több emberhez érnek el, hozzák az interakciókat, a webről mégsem realizálunk több vásárlót, hiányzik a konverzió.
Ilyenkor jön jól egy átfogó szakértői elemzés, ebben segít az Online Iránytű. Az előzetes felmérést követően közösen kijelöljük az online marketing útvonalakat, releváns vásárlókat behozó konverzió központú szemlélettel építkezünk, alakítjuk ki stratégiánkat és kampányainkat.
Lehet a külcsín már kissé megkopott weblapunkon, viszont folyamatosan új és újabb vásárlókat és termék eladásokat generál. Ebben az esetben felesleges alapjaitól újraépíteni webet. Az Online Iránytű minden esetben előzetes átfogó komplex online megjelenés elemzéssel kezdi a közös munkát. Az értékes webtartalmakat meg kell tartani, a gyenge lábakat erősekre kell cserélni.
KÉRJ ÁTFOGÓ ONLINE MEGJELENÉS ELEMZÉST!
A webergonómia, az interakcióra hívások száma oldalunkon, akár a konkurens vállalkozások vizsgálata, a közösségi oldalakkal való összekapcsolódás, a külső hivatkozások mennyiségi és minőségi mutatói mind tanulságos lehetnek cégünkre nézve. Lehet általánosabb WordPress alapokra épülő weboldalunk, vagy egy komplexebb modulokból álló webshop motorunk, akár PrestaShop, már a tervezési fázisban kulcsfontosságú, hogy a megfelelő konverzió köré épüljön oldalunk.
Szuper, van már weboldalad! A főoldal tetejére végre felkerült a régen áhított slider mind a 6 darab képkockájával - Neked határozottan tetszik. Gondoltál vásárlóidra is? Minden egyes oldallátogatáskor ugyanazon mozgóképpel lassítjuk a felhasználói élményt? Számít vajon a webdesign a vállalkozásod eladásait nézve?
A fenti kérdéseket segít tisztázni, ha közösen leülünk és átbeszéljük mi is a valódi célja a weboldaladnak. Vásárlás, ajánlatkérők számának növelése? Esetleg feliratkozók gyűjtése? Ha tisztáztuk a konverziót jöhet a cél megvalósítása, kezdődhet a keresőoptimalizálás.
Megvizsgáltad már hányadik oldalon szerepel az oldalad a Google találatok közt? Megfelelő kulcsszavakra kerestél? A potenciális vásárlóid biztos, hogy ugyanazon kulcskifejezésekkel próbál Rád találni? Számtalan apró és komolyabb weboldalon belüli trükkel lehet pozíciót javítani, segíthetnek még a külső hivatkozások is. Fizetett Google Ads hirdetésekkel (korábban AdWords-nek hívták) szinte azonnali eredményeket kaphatunk, szemben például egy jól megírt cikkel, mely beérési ideje akár hónapok is lehetnek, viszont az elért pozíciót fixen tarthatja nemcsak a míg fizetünk a kattintásokért.
Egy fiatalos, a profilhoz tökéletesen passzoló design-nal kialakított weboldal sem ér sokat a Google szemében, ha nincs megfelelő minőségű és mennyiségű szöveges tartalom. Sokan úgy vélekednek, hogy kifejezetten a keresőnek kell megírni azokat.
Ez csak részben igaz! A kulcsszóval indított mondat, a megfelelő számú kulcsszót és keresési kifejezést tartalmazó leírás, idővel mind a találati pozíciónkat erősítheti. Nem szabad elfelejteni, hogy folyamatosan tanuló algoritmus pásztázza weboldalunkat, mely előnyben részesíti a természetességet. A fő vezérfonal mindig ez legyen! A terméket, szolgáltatást, az információ lényegét és az adott piac saját keresési szavait kell jól megragadni, a stilisztika és SEO technikai trükkjei csak ezután.
Hogy szükség-e mindez? A válasz egyértelműen: igen. A keresőrobotok mindig gyakrabban indexelik azon oldalakat, ahol folyamatosan új és adott témában releváns tartalmakat találnak. Használjuk az online felület adta lehetőségeket: hírlevél, blogolás, szakmai oldalon bejegyezés-, egy rövid poszt tudatos megírása, és mindennek az alfája: saját weboldalunk tartalmainak állandó bővítése.
Ne feledkezz meg a meta adatokról és tartalmakról sem! A Google látja azokat a plusz meta elemeket (meta cím, meta leírás és kulcsszavak), melyek az oldalra látogatók előtt rejtve maradnak, azonban a keresőt kifejezetten segítik az oldal feltérképezésében.
„Minek posztoljak Febook-on? Úgysem onnan jönnek a vásárlók…” Sokszor hallott szkeptikus mondatok olyan vezetőktől, akik gyakran ki is próbálták egy-két poszt erejéig a közösségi média erejét. De valóban mindent megtettek, vagy csak megerősítést vártak kételyeikre?
Már az üzleti Facebook fiók létrehozásakor sem mindegy, milyen adatokkal töltjük fel a céges profilt. A saját vállalkozásunkat leíró kulcsszavakat kell használni, figyelembevéve persze a felhasználók keresési szokásait is. A feltöltött borítóképet pontosan akkorára kell megtervezni, hogy bármilyen eszközön olvasható legyen az összes feliratunk. Nem túl elegáns megoldás, ha asztali gépen látszódik, azonban mobilon lemaradnak szavak szlogenünkből.
Meghatároztuk hónapokra előre a marketing kampányunkat? Vagy mindig csak terméket szeretnénk „letolni követőink torkán”? Az arányokat előre le kell fektetni, különben hamar lemorzsolódás lesz az értékesnek gondolt posztunk eredménye.
Bármely csatornát is választjuk, lehet az Facebook, Youtube vagy Insta, a lényeg az összefonódás. A koherens megjelenés erősíti brandünk megítélését, bizalmat és biztonságot nyújt az olvasónak. Cégünk weboldalára mutató linkek csak felhúzzák annak hitelességét (a domain nevet). Alapvető cél lehet a látogatószám és a konverziók növelése – legyen szó például egy katalógus letöltéséről, feliratkozók gyűjtéséről, vagy egy konkrét vásárlásról.