Close

Téma szerint

Legutóbbi cikkek

A PPC Kampánykezelésről röviden
Pay-per-click alapú hirdetés - fektessük be pénzünket tudatosan. Legyen minden kattintás értékes!
dátum: Apr 2, 2020 | írta: Online Iránytű

A PPC Kampánykezelésről röviden

Készült: Apr 2, 2020 | Szerző: Online Iránytű | Téma: Hirdetés

Pay-per-click alapú hirdetés - fektessük be pénzünket tudatosan. Legyen minden kattintás értékes!

Röviden a PPC Kampánykezelésről

 

Mit is rejt ez a bűvös három betű?

 

A PPC aza a pay-per-click rövidítése, fizetett, kattintás alapú hirdetés egy előre megtervezett online marketing stratégia, mellyel még több potenciális vásárlóhoz érhet el weboldalad. Fontos kiemelni, hogy nem a megjelenés után fizet az ügyfél, hanem a miután egy érdeklődő rákattint a hirdetésre.

 

Google Ads (lánykori nevén Google AdWords), Facebook, Instagram mind olyan hirdetési felület, ahova már berobbant az online értékesítés. A Facebookon már nem csak a barátainkkal beszélgetünk és az Insta sem pusztán egy képmegosztó platform.

 

PPC vs Social PPC

 

A Google keresőbe írt keresés esetében a vásárló konkrétan tudja, hogy milyen terméket, szolgáltatást keres, mondhatni adott kulcsszavak után szörföl. A Facebookon pedig megadott célzások mentén dolgozunk. A Social PPC esetében potenciális ügyfelekről beszélhetünk, hiszen itt az ismert adataink a földrajzi elhelyezkedés vagy az érdeklődési kör. Minél több információt töltünk fel a felhasználók profiljukba, annál több adat alapján tudjuk őket megcélozni (kor, nem, lakhely, érdeklődési körök).

 

Mennyi az annyi?

A Google Ads hirdetések árait nem lehet előre pontosan megmondani. A kampány árak komplex módon tevődnek össze, például milyen az adott piac helyzete, versenye, a hirdetés minősége. Hazánkban a „hitel” szóra nagyobb a piaci verseny, mint egy laboreszközre, így erre a kulcsszóra magasabb a hirdetés összege.

 

A kampánykezelés ára két részre bontható. Egyrészt ügyfeleinknek számolni kell a hirdetés árával, amit a céges bankkártyádról von le a Google, Facebook. A kulcsszavak árát a Google algoritmusai határozzák meg, abba nekünk semmilyen beleszólásunk nincs. Másrészt, kérlek kalkuláld bele a mi munkadíjunkat is. Megtervezzük hirdetési stratégiádat, megírjuk a hirdetési szövegeket, nyomon követjük, optimalizáljuk azokat, neked ezzel egyáltalán nem kell foglalkoznod.

 

 

Utóhangolás kizáró kulcsszavakkal

 

Megírtuk a kampányodat, de szűkíteni szeretnéd kinek is szóljon vagy épp ne szóljon hirdetésed. Vannak olyan kulcsszavak, melyek esetében nem szeretnéd, ha megjelenjen kampányod, hiszen nem fog konverziót hozni számodra. Érdemes minél specifikusabban meghatározni ezeket a kizáró kulcsszavakat, hiszen ennyivel is több marad a pénztárcádban.

Kommentek (0)

Nincs megjegyzés.

Megjegyzés írása

a komment mellett nem lesz feltüntetve!
az itt megadott név fog megjelenni a komment mellett.
Close